Badat och poppar musik! :D

Tjena igen! :D
Jag och Erik va och badade nyss, och nu är han hemma och äter. Grillat, mums! ;D Själv ska jag göra en ny häxbrygd! xD Fast det slut på dendär tomatgrejen... Så det får bli Heinz grejen och Felix tomatketchup XD


Aha, snart kommer farmors gamla dators högtalare att sprängas verkar det som cX Snacka om att jag älskar hög musik! :D Man ska helst inte ens kunna höra vad den som skriker säger!! :D xD

Nu måste jag skynda mig till spisen igen, men jag kommer tillbaka senare!


PS. Mitt minneskort är inte i min mobil, och jag kan inte lägga in bilder i datan längre pga det :( Men jag har ju gamla bilder, de får duga :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0