Bakis...

Jag och några kompisar va ute och drack lite sådär igår, och jag kände först inte av någonting, så jag drack ganska mycke tror jag? Men sen så skulle jag gå och dricka vatten, och då sa det bara PANG och jag blev väldigt ostabil! ;o Haha, jag satt och grinade typ överallt... Pinsamt ! :$ Men men... Sånt får man väl räkna med ;o

 

Jag tror att jag va ganska taskig mot mina kompisar... Men det va inte alls meningen! Man bör inte ta åt sig eller något annat sånt när jag säger saker, men det är ju ganska så svårt att inte ta åt sig av vissa saker som folk säger... Men jag menar inte saker som jag säger om folk egentligen. De som betyder förjävligt mycke kommer att märka det. Man ser det på hur man reagerar och sånt...

 

Men nu ska jag hoppa in i duschen, efter att jag tagit en alvedon... Och jag ska nog faktiskt börja ta mina mediciner igen... De hjälper ju typ inte, men aa... Jag kommer inte kunna hålla humöret uppe när skolan börjar igen förmodar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0