den 15... :(

Imorrn är det sista natten jag kan sova i husvagnen tydligen... :( Sen börjar ju skolan på Onsdag, så de vill inte att jag sover här ute då... :( MEN jag ska fortfarande springa runt med nyckeln, jag menar, bara för att jag inte får sova här ute egentligen så betyder det inte att jag inte kan göra det :D cX Älskar denhär vagnen! Allt är bra med den, utom att det inte finns någon toa och dåligt internet... Annars så! :D Ska nog fan skaffa ett minikylskåp till mitt rum så kan jag ha frukost där inne också... xD

 

Nääe, nu ska vi inte va sånna här, för nu ska jag nog kolla på Ghost Whisperer och sen blir det att sova! ;o Ingen som vill komma hit och kolla med mig? :) Känns ensamt här... :( Men men, iaf skönt med ett eget kryp in! :P xD

 

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0