Fel av mig!

Sitter och snackar med en tjej på facebook. Hon försöker få mig att fatta vad jag gör så fel här, vilket förmodligen kommer att sluta med att jag blir sur på henne och allt annat. Men dehär är väl bara en del av livet, eller hur? Alla måste ju få veta vad vi gör fel.

Det är fel av mig att:
-va stor
-ha konstigt hår
-bli arg och ledsen
-va helt bakom flötet
-röka
-supa
-prata med folk
-va med J
-låna ut saker
-va en fegis
-bli lite småkåt av braköl (småstadsliv cX)
-äta mat
-se ut som hagrid
-va en hund
-va weird
-ha "falska" vänner
-inte va medkännande
-ha allvarliga problem
-va psykiskt sjuk
-o.s.v.

Såå jaa, vad ska jag säga? Jag vet inte? Ska på utredning för Asperger, Autism, Damp och ADHD snart enligt bup. Får väl se vad resultatet blir...? ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0