Film :D

Satt och kollade på film med Carita och Erik typ hela dagen igår cX Blev Freaky Friday, men sen skulle Carita handla, så jag och Erik kollade lite på Hannah Montana The Movie XD Hehe, den är ju liite sorglig faktiskt :( cX Men blev inge gråt till någon av de! :D


Heehee... Förrästen, Tack Erik för att du snora ner mig totalt, imorrse kunde jag typ inte göra nått! XD Aja, får skylla mig själv. Bryr mig inte om att folk är sjuk när jag är med de xD RETARD #1! :D



Vi får väl se om vi ska kolla idag igen. Jag vet inte om jag orkar cykla upp igen... Plus att det har börjat åska här nu...! :( cX
See ya!

Kommentarer
Postat av: onlyerik

SKÅL

MED EN RANDOM KOMMENTAR

2011-08-31 @ 23:54:44
URL: http://onlyerik.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0