Hahaha, wtf...?! xD

Haha, en kille, som dessutom verkar helt bakom flötet och ser ut som det också, skrev till mig på Facebook xD

Våran lilla konversation

 

HEJ GUMMAN ALLT VÄLL MED DIG KRAM PETTER


Hej hej, det är sådär, med dig då?


JO DÅ DET KNALLAR


Okki


HUR GÅR DET MED KILLEN DÅ


Har ingen kille


…ÄR DU SINGEL ALLSÅ ≪ This message is properly viewed with Bandoo: http://www.quickwinks.com/fb/74214 (250.4,31959,-19) ≫


jupp, nästan så


OK


jaao


JAG ÄR MED SINGEL


Det står att du är i ett förhållande på din sida


JO JAG VETT MEN DET TOG SLUT
HON VAR OTROGEN


Ahaa, okki, är du okej då? Det tar hårt på en om folk inte är trogna i sitt förhållande, tro mig jag vet...

00:58
JO DÅ DET GÅR LA . MEN MAN VILL JU HA NÅN ATT GOSSA MED

 

Hahaha xD Han har skrivit det med caps lock xD Hahaha, snacka om att jag började asgarva! XD

slänger in en bild också :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0