Husvagn och Mange

Jag och Erik sov i min husvagn inatt och vi dampade typ totalt ur cX Det va ganska så kul xD Va ute till typ 20 över tolv, sen gick vi hem och kollade internet, sen på Ghost Whisperers, sen vet jag inte riktigt vad vi gjorde. Men jag somnade vid typ 3-4 eller något iallafall xD

 

Kul att vakna av att man håller på att svettas ihjäl vid 7 på morgonen också... Haha, jag gled ner på golvet och satt där i typ 2 timmar, sen gick jag och la mig i den andra sängen som jämnfört med den andra sängen va vääääldigt sval och skön! :D

 

Lorino sitter på min fot och Erik sjunger på Fest hos Mange, som han förrästen väckte mig med klockan halv ett... XD


Kommentarer
Postat av: Sandija-döv-fotografier

Sv okej :) jag jobbar :/

2011-08-01 @ 13:54:28
URL: http://kwieien.blogg.se/
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Låter som en rolig dag/natt :-)

2011-08-01 @ 17:10:41
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0