Husvagnsparty?

Jag och Erik snackade ganska länge igår. Han hade druckit typ hela dagen, men va inte full. Han hade tagit det lugnt hela dagen ;) Jag va med de i några timmar mot slutet. Det va ganska så kul :)

 

Vi kom fram till att vi vill ha husvagnsparty igen iallafall :p Det är faktiskt ganska så lyckade tycker jag! :)  Fast jaa då... Det beror ju på om han vågar sig ut i dehär vädret, och om han fortfarande vill. Mig spelar det ju ingen roll för egentligen, men det är ju roligare om man är 2 :)

 

Nu ska jag gå in och äta. Rester, jippie... cX Får se om det blir så att jag gör en häxbrygd senare, för det vet man ju aldrig ;) :P

- " Do you see the tears behind my smile? " -


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Nu kör vi igång igen, så ställ frågor i blogresponse och få länkning på söndag om en vecka :)

2011-08-07 @ 15:36:33
URL: http://beahedvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0