JOBBIGT! ;o

Haha, jag ska iallafall inte gå BF när jag gått ut nian! xD De får ju tydligen cykla till Korsån redan första veckan efter sommarlovet xD Visst, jag skulle säkert orka cykla dit, men nääe... Inte något för mig xD

 

Men men, jag slipper det iaf! :D xD

Haha, jag halvsitter vid datan och kollar på olika gymnasium nu xD Jag vet inte riktigt vad jag vill bli när jag blir äldre, men jaa, jag har ju inte så många alternativ just nu med tanke på att mina betyg gått ner i botten helt totalt nu, på ett år... Fast aa, det är bara några som vet varför, tror jag?!

 

Men men, jag ska plugga på som fan, och sluta skolka, och dessutom få upp allt till ÖVER IG iallafall!! :P cX Sen får vi se om Melinda blivit den Nörd som Jungfrun sa att jag va igår xD

 

Nu ska jag nog gå ut, så hörs, hej! :P


Kommentarer
Postat av: onlyerik

tror inte du kommer tycka det är kul att cykla 1 och en halv mil utan paus :O i en timme o en kvart :O

testa det du och bara uppförsbackar



kanske du ej är lika kaxig HAHAHAH :D

2011-08-18 @ 23:09:56
URL: http://onlyerik.com
Postat av: william

bra att du ska sluta skolka:D

söt macka:D



SV; naw tackar så mycket:D

har en canon eos 1000D kamera:D

och använder Picasa 3:D

2011-08-21 @ 16:35:52
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0