Kuul dag .

Jaa, den har ju varit "jättekul"... Först så va man ju i skolan i typ 2 timmar och gjorde inget, det va ju typ bara rast hela tiden! ;o

Sen skulle jag fixa cigg, men det kunde jag ju inte allste göra! cX Jag kunde det tillslut, och då blev jag jätteglad! :D Fast jag skulle köpt 2 paket, men en kompis ville låna pengar av mig, så jaa... Det blev bara ett paket med 15 st i... :( Men men...

 

Sen va jag med Carita, och vi kollade på film, sen dampade vi lite och blev bollnäsare och allt möjligt! Random ;o

Erik kom dit sen och så, sen ville jossa möta mig, så jag cyklade dit vid 20 över nio och det va inte alls något viktigt som hon sagt... Eller jaa, det kanske de tycker, men inte jag ;o

 

Och nu ligger jag här proppmätt och helt slutkörd i huve... O.o'

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0