LAN istället :)

Det blev ingen fest här i helgen, blir till att ha lan hos Kritan i helgen istället :D Haha, fast jaa, vem vet, det kanske är så att de dricker där, vem vet? xD Haha :P

Jag ska nog fan försöka sluta både röka och dricka tills vidare... Jag menar, att röka, det är inte ens gott, och man blir så f*cking törstig och så av det... Och "beroende" också. Vad är det för mening?

Jag börja röka för att en kompis till mig skulle få tag på cigg lätt, för då rökte jag bara med henne och så, sen gick det över styr, och här sitter jag och blir ganska så konstig utan det cX Men jaa, man faller lätt ner på knä för saker om man heter Melinda Ahlin! ;o


Saknar sommaren... Snart är det ju höst igen... :(
Hmm... Halloweenparty kanske? :D cX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0