Nej och förlåt.

Man blir då glad av vissa kommentarer ! Speciellt de som är failade! ;o

Det va en som kommenterade "Men snälla nån, väx upp och skaffa ett liv" . Jaa, för det första, jag är inte så snäll som alla säger att jag kanske är. För det andra, alla växer under vissa perioder. Jag har valt att leva som jag gör, och om det betyder att ni inte gillar det så skiter jag faktiskt i det, för det är mitt liv och ni kan inte bestämma över mig. Och för det tredje, jag har ju tydligen inge liv, det är därför som jag umgås med mina vänner på fritiden och nästan aldrig har trökigt, och sen skriver jag om en massa saker här. Okej... Det låter som att du hade helt rätt om mig! Tack för att du uppmärksammade det! :D

 

Seriöst, det är ingen som tvingat dig att läsa min blogg eller ens blanda dig in i mitt liv. Om du bara samlade poäng eller något, så vänta tills den är klar och skit i att läsa min blogg. Det är bra att du säger vad du tycker, men det är ju ganska så kul att du skulle kommentera just så! ;o Gå och lägg dig, jag bryr mig inte om du hatar mi för jag vet inte ens vem du är ? ;o :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0