PROBLEM!

Min pappa har åkt iväg nu, och han tog den enda av våra bilar som funkar. Han har varit borta sen i förrgår, och han har tydligen tagit ut 1000 kr. Vi har mindre än 100 kr kvar nu. Schysst, jävligt schysst! ;o

 

Nääe, jag orkar fan inte med allt dehär längre... Visst, alla är fixerade på pengar, men jag hatar att man inte kan fatta att det finns de som inte ens kan föreställa sig att det finns andra än just den som behöver saker...! Han ska fan köpa en limpa cigg till mig för dehär! Fy fan för han!

 

Finns det seriöst inte någon som man kan lita på här i världen? Alla lämnar en ensam kvar bland främlingar...

 

Nääe... Det värsta med denhär dagen är att det är stekhett, jag är bakis och har mensvärk, och dessutom så har jag varken pengar eller cigg... Och min tändare, och mina solglasögon är borta :( Erik kanske har de, eller Cilla eller någon. Annars så är de väl borta någonstans :s haha, klant Melinda! ;o


Kommentarer
Postat av: ZOOFIE: Sveriges största musikblogg

Men snälla nån, skaffa ett liv och väx upp.

2011-08-06 @ 19:10:38
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0