Skoldag !

Va i skolan idag, och innan jag gick hem så fick jag en mp3 av min "kontaktperson" i RC, för att jag har sagt till om att ajg jobbar mkt bättre med musik i huve :D Så nu håller jag på att lägga in låtar på den, och imorrn så blir det inte längre musikfritt! :D:D Snacka om att jag kommer att poppa sönder den inom typ 1 vecka, fast det vet man ju aldrig ;o :P

Annars har dagen sett ganska vanlig ut! Va hem till en kompis en stund. Kollade på TV och sånt.

Men nu ska jag nog koka pasta och göra nått ätbart! :D See ya! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vinn style by TYRA smycke på min blogg :D



http://onlyerik.com/2011/august/style-by-tyra-vinn-ett-smycke.html

2011-08-29 @ 15:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0