Upptagen!

Jag har helt enkelt inte haft tiden till att uppdatera här ;o Men i helgen så va det fest här i Hofors, och såklart fick man inte komma till den, eller jaa, man fick inte bli helt bakom flötet på den, men kul va den ju iallafall! :D Haha, undrar om det blir så igen? xD

Haha, jag sov i typ 5 timmar och va vaken i ungefär 23 timmar! ;D xD Sen på Lördagen så va jag ganska så ledsen egentligen för min favvohäst flög iväg till hästhimlen då... Jag tror att jag måste börja med mina mediciner igen, för börjar märka hur det verkligen inte funkar utan de när skolan börjat nu igen!

Men men. Lanade lite hos Cilla med Erik, fast det va bara de som hade internet xD Men men, det va kul iaf! :D


HAHAHA, Dampigt helg avslut va det iallafall! Trotts att man mår skit så får man väl iaf försöka, eller?
Kommer du ihåg denhär? xD

Awesome! :D xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0