Vaaaarmt...!

Idag kokar det ju ute, och inne! ;o Jag vaknade vid 10 av att jag höll på att dö av värmen i husvagnen! Så jag klev upp och öppnade dörren och la mig och sov igen. Det va ju svinhett där inne! ;o



Jag uppdaterade inte igår för att jag va i Furuvik med min "familj" och Erik. Det va faktiskt väldigt kul! :D Speciellt skeppet och slänggungan! :D xD Haha, jag älskar sånt ;)
Jag orkade inte va med min "familj", plus att de är väldigt trökiga, så jag sprang runt med Erik istället. Tur att vi hade en till plats i bilen! Annars skulle jag inte velat hänga med... Tråkigt att gå runt själv... ;o

Hade aldrig någonsin varit på badstället där, men denhär gången så gick vi dit, och det va faktiskt skitkul! :D Måste säga att hela dagen blev helt lyckad faktiskt ! :D Haha, jag somnade i bilen påväg hem... Pinsamt! :$

Men men, nu ska jag göra nått annat, men vi ses nog senare! :)

Kommentarer
Postat av: onlyerik

haha snarkan

2011-08-03 @ 14:48:50
URL: http://onlyerik.com
Postat av: onlyerik

JAG KOMMER SAKNA HUSVAGNEN :(

2011-08-03 @ 16:56:13
URL: http://onlyerik.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0