Vadå konstig familj?

Jag hörde nyss tant prata i telefonen, och jag antar att det va med pappa. Han sa att hon anmält de till nån slags parterapi, men han vill verkligen inte gå verkar det som. Tror det vore mycke bättre om hon bara kunde släppa taget och låta pappa va, för det börjar bli drygt när hon hela tiden håller på såhär O.o'

 

Ibland undrar jag vad han egentligen såg i henne, och hon såg i honom. Jag menar, de passar inte ens ihop! ;o

Visst, de har skaffat 3 barn, men hallå, alla vet att 3 inte passar ihop alls! ;o Och se vilket bra jobb de gjort! Den ena är på smällen men har fortfarande helt weirda och random tankar om saker och ting, den andra är psykiskt sjuk och helt retard och tror att alla hatar henne om de "dissar" henne, och den tredje är en epic fail och fattar absolut ingenting!

Såå, vad säger man? En fullt fungerande familj är inte precis som jag skulle uttrycka mig!

 

 

Men seriöst tant... Parterapi, va inte det liite väl mycke över gränsen med tanke på att du redan har sabbat hela familjen? Jag menar, det va du som började hela dehär kriget...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0