Leksands sommarland? :D

Erik ska till Leksands Sommarland imorrn med Lars "the man" och några till. Jag vill ju också dit! D: Jag har faktiskt inte varit där nån gång... Och om jag har det så har jag glömt bort det... :(  Haha, Erik sa att om det funnits plats skulle jag fått hänga med :o Jag trodde han skojja, men han va tydligen seriös :o Haha, Random xD

 

Jag försöker att övertala min pappa om att åka dit, ska försöka med tant imorrn också, även om jag inte precis tror att det kommer att leda någon vart... :o MEN JAG VILL VERKLIGEN DIT!!! :o :D

Hmm... Klockan är tre nu, och om 12 timmar ska vi åka till Avesta och besikta husvagnen... Ska snart sova, så sees nog ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0