Fullisar och Tysklandsprat

Haha, det är ju roligare här än jag trodde att det skulle vara! Det vore visserligen lite roligare om det var någon av de andra ifrån Hofors, t.ex. Jossa, Lars, Emma eller Erik, vore här! Då skulle jag också vara en fullis och prata om Tyskland :D

HAHA! Min tremänning Jens började sjunga "Han tog av sig sin kavaj" ! XD Det finns några som fattar ;) XD Laaars! Inga BEEP gardiner!! D: XD

Nu letar han efter snusen, och han ville inte ha nån cigg av mig heller... :) Haha, de är ju rättså roliga ;) Och nu ska han gå och bada, igen...

I slutet elle början av Augusti ska jag kanske åka till Tyskland och bo hos min tremänning Lisa :D Hoppas att det funkar! :D

Haha, nu ska jag gå ut i skogen och ta mig en rök :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0