hehe, "olycka" XD

Haha! Jag och Erik tältade inatt. Egentligen skulle Lars och Josssa också varit med, men jossa va hos Jacke och Lars sov inne, så aa... Men iallafall! Vi packade ju ner tältet och det, och när Erik skulle åka hem med sina saker skulle Lars och Jossa ta hans väska med täcke och kudde. Hahaha, den började brinna XD Inte så kul för Erik kanske, inge täcke och kudde... Me ingen gjorde illa sig iallafall, och de verkade ju skratta cX ;)

 

Hahaa, ååh vad jag önskar att jag fick mitt barnbidrag! D: Då skulle jag lätt va snäll hemma ;) Istället så är jag ute och ränner samtidigt som jag inte ens kommer ihåg varför? :s :D AWESOME! ;)

Random bild... ;)


Kommentarer
Postat av: onlyerik

betala av din skuld kanske du får lite !

2011-06-30 @ 14:11:28
URL: http://onlyerik.com
Postat av: ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog

händer typ idag? ;)

2011-06-30 @ 16:53:57
URL: http://fukami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0