I just can't get enough

Åååh vilken härlig dag det har varit alltså! :D Det har varit soligt och varmt, och jag är inte skyldig någon någonting(utom mina föräldrar :s), plus att det är det BÄSTA året jag någonsin varit med om! :D Världens bästa sommarlov jag varit med om, hittills! :D Haha, förr skulle det varit ett sommarlov där man bara låg inne framför TV:n och sånt, det hade räckt. Nu vill jag bara vara ute och va med mina vänner och dampa loss ;D Även om man inte precis gör det om man sitter vid Lillån och gungar. . . . . .

 

Men iallafall! :D Det finns nog inga bättre än Jossa, Emma, Erik, Markus, Lars och Robin! :D Haha, förr trodde jag att alla utom Jossa va massmördare! :o Liten och paranoid, bra förklaring va! ;D

random bild

" You're everything compared to me " -

I don't want this summer to end! :)


Kommentarer
Postat av: ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog

härligt ;D

2011-07-01 @ 01:19:33
URL: http://fukami.blogg.se/
Postat av: matilda

sv: härligt :) jo det är bra med mig!

2011-07-01 @ 10:57:29
URL: http://hejbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0