IB eller IV?!

IB = International Baccalaureate Diploma Programme
IV = Individuella programmet

Jag har fått tänka på en grej väldigt länge nu... Och det är en väldigt svår grej att bestämma sig för... För med den ena måste jag lämna alla mina vänner i Hofors och flytta ifrån de, och med den andra måste jag riskera att min framtid inte kan fortsätta där jag vill att den ska gå... 
 
HUR HADE DE TÄNKT ATT JAG SKA KUNNA VÄLJA MELLAN MIN FRAMTID OCH MINA VÄNNER?! D: DET ÄR HELT OMÖJLIGT!!!

Okej, jag har en idé... En väldigt jobbig och helt enkelt onödig... Jag kan gå på IV  kanske 1½ år eller nått, sen börjar på jag IB... Men jag tror inte att jag kommer att få det... :(

Vad tycker ni? :]

 - " Ser framtiden ljus ut, eller är det bara jag som fått solen i ögonen? " -

Kommentarer
Postat av: Therese

hej,

Skulle du kunna vara så snäll och rösta p¨å min klänning?

Du kan få en länkning! :)



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=huxkV8dgSb4qYIOiGSzx9Hgc8ElL7necXPCrMdNc3EIQMUzQnmDl#Gallery

2011-06-24 @ 19:37:35
URL: http://thereseisawesome.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0