Nytt bloggnamn?

Tjaa! :D Jag hade precis tänk byta mitt bloggnamn till ett annat. Min kompis Erik visade hur man gjorde, och precis när jag nästan var klar så fick jag smset att jag inte kunde, pga att jag hade 3 kr för lite! D: Men jag kommer försöka att skaffa mera på mobilen imorrn :] Min Comiq Kompis 195 går ut då . . .

Nääe, nu ska man inte deppa, bara att vänta på bättre tider ;]

Random bild ifrån förra året. Fin oordning ;] Älskar !

Nu ska jag vara lite osocial med Lars och Erik :] Jossa är fortfarande inte hemma... Jag tror nästan att jag ska tigga ut de lite :]

Och en sak är säker. På sommarn får man ALLTID ha kul, det är nästan en lag! Bara man städar upp efter sig och inte skadar någon/något . . .

- "Nääe, det hade jag inte, men av en händelse råkade jag komma hit 3 timmar tidigare" -

Haha, Harry Potter måste vara en av de bästa film-serierna som finns! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0