Rolig kväll :]

Igår så va jag med Lars, Erik, Emma, Carita och Pelle. Vi va i Edsken och hade skitkul! :D De söp, och jag smakade lite. Jag va rädd att mina föräldrar skulle komma dit :s Men det va kul iallafall! :D
- En nykter kväll är bra att ha, försök att ha det varje dag! ;]
Vi badade, rökte, "söp" och efter några omgångar med "Sanning eller konka" så blev det ett stort bråk! :o Haha, Conny nr 2 cX Tur att det inte blev så stort iallafall! Det är helt löst nu :]
Det blev iallafall soligt :)
Det kanske ser äckligt ut, men så såg det ut där då ;) ^^
:D

Kommentarer
Postat av: Ida :)

sv; Tack vad glad jag blir :D<3

2011-06-28 @ 19:21:58
URL: http://sweetspeak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0