Sova? Nej tack!

Egentligen skulle jag, Jossa och Erik ha tältat idag, men som vanligt ska mina föräldrar förstöra alla planer! D:

Bara pga att jag ska till BUP imorron kl 11 så får jag inte sova borta... Varför det? Jag vill inte ens dit imorrn! :@ Egentligen skulle jag ju åkt dit i Torsdags innan jag åkte till mormor, men då blev det helt plötsligt nått akut möte för henne, så jag fick välja på att åka vid 15.30 samma dag eller 11.00 på Måndagen. Jag vill inget av det, jag ska ju dit på Torsdag iaf... :(

 

- " Can you open the door to my furture? " -

Medans de andra tältar så får jag ligga här och göra inget... My Chemical Romance poppas högt och föräldrarna klagar. Det enda som saknas är mina vänner D: 

Vara borta ifrån de en hel ******* helg, och när jag kommer hem igen så får jag inte va med de... :( DÅLIGT!! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0