Värre än värst! D:

Idag så åkte vi iväg ifrån Mormor till en av hennes vänner, och jag tror att endra hon eller min morfar är släkt med de. De bor långt ut i ingenstans, och det finns ungefär inget att göra. Och gissa om jag blev gladare av att jag fick reda på att Comviq inte har någon mottagning här, det är bara Telia! D: Så jag kommer nog inte att få tag på någon alls... :(
Det enda possitiva är väl att det finns internet...

Imorrn vet jag att det förmoligen inte kommer att finnas något internet eftersom att vi ska ut i en skog till en stuga. Det finns inte ens elektricitet där... D: Om det inte finns mottagning där också så skulle jag verkligen dö... :(

Den enda huvudsaken är väl att vi är omvgivna av skog, vilket gör att jag kanske kan ta mig en liiten liiten rök, någon gång under dagen :]


Jaa, jag vet, dt är bara samma bilder hela tiden, men jag kan inte hjälpa det just nu . . . :(


Kommentarer
Postat av: Emma Miranda Ester

Sv: Tack så mycket! :)

2011-06-24 @ 14:52:12
URL: http://emmamirandaester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0