SUUUGEN!!

Jag vet inte om jag kan hålla mig mycket längre?! Jag har inte ens tagit en morgoncigg, och jag har bara druckit lite idag! Det blir bara värre och värre, snart spricker jag! D:

Jag va påväg att springa iväg och ta en cigg nyss, men gissa vad. . . Det började SPÖREGNA! D: Men när det slutar så ska jag försöka springa in i skogen och ta en rööök! :D

Hehe... Om jag inte lånat ut pengar igår skulle jag kunnat åkt tåg hem igår natt... Men jag är som vanligt väldigt smart... :s cX Haha. jag gav t.o.m. bort 60 kr cX Haha, räknade fel... :s xD Jag och Erik skulle fixa cigg. Han hade 40 kr, jag hade 100 kr. Vi köpte 2 paket, alltså ca 80 kr. Jag tänkte: "En tjuga kan jag bjuda på", men det blev visst 60 kr... hahaha cX Jag är RETARD! :D xD


När jag kommer hem igen så kommer jag att röka ihjäl mig :s Hoppas att Jossa fortfarande är hemma då! :]



Kommentarer
Postat av: onlyerik

ahhaha smart vi är

2011-06-24 @ 17:10:23
URL: http://onlyerik.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0