Tälta

Jag, Lars och Erik tältade inatt. Lars somnade vid 2-3 medans jag och Erik somnade vid 5-6. Så jag är ganska så trött nu...
Men även om jag vet att det typ spöregnar ute och att de båda inte sovit länge kommer jag att gå tillbaka till Jossas hus och väcka de :D Jag vill ha sällskap till bussen... Plus att Erik sa att jag kunde väcka han typ när som hällst... Så jag kommer att gå hem, duscha, fixa klart allt, och sen gå hit och väcka honom :D Taskigt? kanske det... :/
Ojojoj... Igår kväll/natt så va Marianne lite lullig. Och hon blir väldigt pratsam och djup då. Nu började hon prata om att jag skülle skriva en bok om vad som händer och har hänt. Själv är jag inte så sugen, men hennes berättelse skulle jag nog gärna läsa! Man vet ju inte alltid hur alla har haft det bara genom att titta på de...
Nu kom det in någon :o Det va Erik och Lars. Det regnar in i tältet... D: Ska hjälpa till! :D HEEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0