Då slog det mig! Bokstavligt talat...

Jag kom nyss på att klockan va tio i ett på natten... Borde man inte sova då egentligen? Jag menar, det är ju faktiskt skola imorrn, och jag går i Nian. Sista chansen att få allt på sin plats och höja sina betyg så mycke man kan. Jag kan inte fly ifrån lektionerna längre och säga att "Jag kan ta igen det senare" eller "Det är inget jag behöver göra nu". Det funkar inte längre, och det är något som man för det första inte alls ska tänka på. Lev i nuet och gör det som ska göras NU, skjut inte upp det... Bara en massa skit som kommer ifrån det då...
Jag hatar verkligen att gå i skolan. Det är bara trökigt där. Så låter det för de flesta. Och för mig är det inte så kul att gå i skolan heller då, men jaa, jag kan iallafall välja om jag vill ha en framtid eller inte genom att endra gå dit eller skita i det.
Visst, jag går inte på de flesta lektionerna. Som t.ex. hemkunskap och idrott eller oftast någon lektion som jag måste vara ute i storklass i, t.ex. NO och språkval. Jag har inget emot de då, och om jag ska vara älrig så var NO det ämnet som jag verkligen älska! Jag vill bli läkare, så jag borde verkligen gå på de...!
Jag läste nyss igenom allt som jag har i rester i skolan, och alla ämnen som jag måste läsa upp, och jag kan säga såhär: Det kommer att bli ett riktigt skitår för mig nu i slutet... ;o
Men nu blir det såhär iallafall! Skola Skola Skola! När jag är klar med skiten så kan jag ju faktiskt kanske leva ;) Sååååå... Night! :P
Det bjuder jag på, fast gammal XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0