Helg! :D fast nääe...

SNART ÄR DET HELG! :D Och då ska det bli hel ös! :D
Fast det va ju dagens lögn... Min helg spenderas hos Mormor i Vallsta... Inge Internet, Nästan inge täckning, Nästan inge cigg... Kul liv man har ibland alltså... ;o Men men, mormor är snäll, och hon gör VÄRLDENS GODASTE köttfärssås, och kycklinggrattäng! :D <3
-
Som vanligt så tycker mina kompisar att det är mycke roligare att vara på viva på helgerna, men jag kan förstå de ;) Det skulle jag också tycka ;)
-
Nääe, nu ska jag nog lägga mig, men vi hörs någon dag! Haj Då!
"You're my sun when the rain is falling..."

Kommentarer
Postat av: onlyerik

Bara för du 15 år

2011-11-17 @ 23:24:54
URL: http://onlyerik.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0