I'll let my walls fall down...

Hellu! :) Det va jättetrökigt hos Mormor osv. :D Fast jag upptäckte att man faktiswkt kan va ute på internet på min mobil även om man inte är inne på någon annans internet :D cX Man anslöts tydligen via Comviq (05) :$ XD Jag är en anka i ett nötskal . . .
-
Men seriöst, jag trodde inte att jag skulle kunna få tag på internet! :D
Det blev en massa FACEBOOK då! :D
-
Men nu är man tillbaka i Hofors och allt är sig likt, ungefär. Folk kanske är lite mera random än de va tidigare då, men annars så är det ju som vanligt ;)
-
Jaa, jag har kommit på att jag inte klarar av att säga NEJ också, men det va ju ingen nyhet... Och jag kan inte heller fråga om det som egentligen är mitt, alltså det som folk lånat av mig... Vilket resulterar i att allt som jag lånar ut till folk kmr jag inte få tillbaka om de inte tar och öppnar ögonen och kan säga att "Jag är skyldig dig..." osv... Jag brukar kunna fråga runt om jag är skyldig folk något, men det va typ en månad sen nu...
-
En smart grej som jag gör iaf är att jag skriver upp allt som folk är skyldig mig på en anteckning i mobilen nu för tiden! Vad de är skyldig och hur de blivit det om de skulle sätta sig emot det... Jag kan ju säga att den inte precis är kort! ;o Det är visserligen bara 5 personer som är skyldig mig nu, men aa... Om man räknar ihop allting av det så har det ett värde på närmare 1300kr... -.-'' Snacka om att jag är EFTERBLIVEN!!! Ååh...
-
Men jaa, om man har svårt att säga ifrån så hamnar man lätt i sånna situationer... Och retard som jag är så är jag LIVRÄDD för att säga till den som är skyldig mig mest... Jag vet inte varför... Förmodligen för att det inte ser så väldigt bra ut med henne, och för att hon är skyldig mig en hel del! För mycke för att fråga om... :$
-
Okej, ska jag vara ärlig? Jag brukar sätta min gräns vid 250 kr! Det är maximum! Men jag tyckte synd om henne, och det eskalerade från typ 100 kr till över 500 kr! Och sen är det ju en massa andra saker också... Så om man räknar på det, så är det egentligen närmare 1000 kr... Lovat hit och dit med cigg och annat, vilket också kostar pengar... Men jag är trött på det! Om hon frågar en gång till "Kan jag få låna 10 kr" eller något så kommer jag att säga "Nej, jag kan inte. Du är redan skyldig mig över 500..." Jag tänker inte säga den verkliga summan, men jaa, det är mycke! ;o
" - Please, let me fly away - "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0