Fest Hos Mange!

Det va skitkul igår! Jag och några flera va på fest, och alla blev ganska fulla. En blev så full att hon ramlade typ hela tiden cX Och några andra gjorde en massa weird saker ;o Jag å andra sidan blev bara lite halft full, hade inge mycke att dricka, och när jag halsade i mig de lilla som jag fick senare så va jag påväg att spy flera gånger ;o Men jaa, man lär sig iallafall något av det :)

2 av de som jag va med sov hos mig i husvagnen, och snacka om att det va ISKALLT där! :O Jag höll fan ´på att frysa ihjäl! Fast jag hade ju i och försig det tunnaste täcket ;) Haha, tyckte det va viktigare att de hade det bekvämt ! Annars är man väl en dålig vän? :$ Men jaa, nu kan jag inte sova i husvagnen nå mera för iår, för den står hos farmor och farfar nu ;)

Men en sak är säker! När jag inte va skitsur och inte satt och typ grina över saker som jag inte ens kmr på vad de va så hade jag SKITKUL! :D
ÄLSKAR SÅNNA DAGAR!!! :D:D <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

EMO

2011-10-10 @ 15:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0