Feest! :D Haha, sjukstugan nästa!

HAHAHA
Har festat i helgen, och det blev både skitkul och skit ! :D Haha, det började med en fest hos Carita på Fredagen, och den va ganska så bra, men mådde vääääldigt illa typ hela tiden, så jaa... Det va ju sådär.
Sen på Lördagen blev det fest med Erik, Agnes, Dennis och en massa andra folk, och det va skitkul, för jag mådde inte dåligt då cX Meeeeen... Innan vi ens kommit upp till festen så skulle jag SÅKLART ramla och typ bryta knäet xD

Haha, visste att nått va fel, för såååå ont gör det inte att bara ramla cX Men gick iaf upp dit och hade kul cX haha, haltade säkert runt cch drack bara för att det inte skulle göra så ont, och hade inga cigg kvar, så kvällen slutade med att jag och Erik åkte hem till han och dela på en cigg. Hahaha, enligt Erik så gick jag roligt pga märkena i gräset XD

Men men, sånt händer om man hamnar fel XD Men det sket man visst i! :D

Aja, Operation på Torsdag, så då blir man väl helt borta xD Men orka hoppa runt som man gjort hittills XD Hahaha, det gör ju oooont xD

MEn men, man får väl skylla sig själv! :D Inte klättra runt när man är onykter XD

Kommentarer
Postat av: onlyerik

allt roligt hade vi

2011-09-05 @ 15:09:13
URL: http://onlyerik.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0