FÖRSTÅR INTE?! :(

Jag ska sriva en artikel på svenskan ... Och jag HATAR verkligen att göra det... :( Men det är ju ett ganska vrickat ämne. Vi fick ta 3 lappar ur en hög. Och det skulle va en person/ett djur, en tid och något de gjorde/va. Haha, jag fick Fredrik Reinfeldt, naken, efter arbetstid. cX Och jag har vääääldigt fålig fantasi.... Så det blev bara nått ihopkraffsat...

Haha, såhär långt har jag kommit cX

Den nakna kocken stadsministern!

Sveriges stadsminister Fredrik Reinfeldt, 46, vid ett officiellt möte om denna skandal.

I lördags kväll hände något mycket märkligt. De flesta trodde att det var ett skämt först, men efter att bilderna framkallats såg man att det inte var något skämt. Reinfeldt bar den nya versionen av ”Kejsarens Nya Kläder”.
 

Det kanske var något slags upptåg av nudisterna eller något, men Reinfeldt gick i alla fall runt naken. Det är många som satt upp sig mot detta. Det är en skaldal!

”Bara för att han är Sveriges stadsminister betyder det inte att han kan göra som han vill!” säger Ulla Svanström till tidningen medans vi sitter och dricker kaffe i hennes soffa.

”Det är meningen att han ska skriva lagar och även följa de som alla andra måste, men tydligen inte! Ibland kan man ju undra vad han höll på med där han gick runt naken på Stockholms gator. ” Man kan verkligen se att detta är väldigt upprörande för Sveriges befolkning.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0