Goodie! :D

Va med Sare idag, vi typ flumma runt, fast mesta delen av tiden va vi röksugna, så jaa, det är väl sånt som händer antar jag ;) haha :P Men men. Vi fixade lite skit, sen va vi med Erike och några till, så dagen blev väl lyckad iaf haha cx
-
Öuch... Det är Nationella imorrn igen, och nu ska vi skriva en massa skit... -.-' Vi får iallafall sitta vid datornerna ;) Och jag har en monster, en PK och en cola, så jag kmr kunna va vaken ;D Hahaha, har en tendens att "flyga" iväg ;o cx
-
Vill du ha bra musik ifrån hela året så skulle jag verkligen rekomendera DJ Earworm. Mixar de bästa hitsen från året, typ, faktiskt väldigt bra musik enligt mig! Party ;)
Gött me taaawrtaaa! :D Synd att den inte finns kvar nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0