silence, I'll kill you

Idag ska jag vara tyst. Allting jag säger är ju ändå drygt att lyssna på, men det är drygt när jag är tyst också... kanske dags att bara låta det bli som det va 2010, fast fyy faan va jag hatar åren innan 2011 började!! Men aja, spela roll... hej då sociala personer, syns väl aldrig mer! - - - - I am furius! pms hora fy fan väx upp jävpa cp skadade asbergerunge! hatar dig hatar dig HATAR DIG!! Skaffa ett liv din jävla bimbo! nej juste, du behöver det inte för varken dina föräldrar eller någon annan vill ha dig kvar!! ÄCKLIGA HORFITTSUNGE SOM SUGER KUK OCH ALLTID TAR FEL GREJER!!! SKAFFA EN JÄVLA RESVÄSKA OCH PACKA NER DEDÄR SOM DU TROR BETYDER NÅGOT! Vart fan fick du för dig att du gillade Canada?! och manga?! Äckliga fittunge, vet du inte ens vad en vän är?! Verkar fan inte som de! Gå och dö!!!!! jävla röster som aldrig kan hålla tyst, HÅLL KÄFTEN!!! du köper dina vänner men när pengarna tagit slut vafan ska du göra då?! HEJDÅ MISS ÄCKLIGA ASPERGERSFITTHORUNGE!! :@ :@ :@ - - Nu ska jag va tyst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0