sjukt . . .

Det är faktiskt ganska retard att bråka om saker... jag brukar inte bry mig om hur folk är, det är något de inte kan styra över. jag föddes eciply random retard, jag dör som en epicly random retard. ;/ - - - - - - - - Jag va äckligt nere inatt. låg och grina i typ 5 timmar. och det gjorde det inte bättre att min bästa vän gjorde det klart för mig att han hatar hur jag är. Det spelar ingen roll om jag är tyst eller pratar tydligen, men jag vet inte vad jag ska göra då? Idk... Men jaa, det va inte så kul iaf... - - - - - - - - - - - - Jag vet att han va ärlig, för det är han typ alltid. men jag ska försöka att vara mindre dryg, om det går. För vem vill förlora de som betyder mest? jag vill iaf inte göra det igen. De har ärligt talat räddat mitt liv, mer än en gång, så... förlåt. :( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0