Can you see?

Va till syon idag och fixade med valet för gymnasiet. Det blev BF, EL och NV, enligt de gamla namnen alltså ;) Jag va egentligen inne på att gå NV, men enligt Syon och min mamma så skulle jag inte klara av det, fast det sa de om BF också... Jag skulle sikta in mig på Estetiska egentligen, men jag vill inte gå där... Och när vi suttit där i en timme och min mamma och syon bara har sagt typ tre olika saker under hela tiden... Att jag inte klarar av NV, att BF inte skulle passa mig, och att jag borde gå estetiska... -.-'
-
Men men, skit samma, det är ju bara framtiden det handlar om... Hade inte tänk så långt fram att jag skulle hinna bli 16 ändå så vad spelar det för roll ? Man kan inte bestämma sånhär skit ändå... Läkare, BULLSHIT! I'm free, let me be!
Peddosmile! Nääe, men äcklig bild utan fokus ;D Haha, smurfnäsa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0