. . . ;(

Börjar kännas som 2010 all over again just nu. Sviker allt och alla och håller mig hellre hemma än att springa ut och va social. Orkar inte göra något åt dehär livet, känns som att det är för mycke att ta hand om för mig. Synd att det händer just nu...
-
Det finns ju de som fattar vad so händer, för jag är verkligen inte mig själv just nu. Om jag va dryg förut kanske jag är 10 ggr värre nu, eller så håller jag bara käften och "låtsas" va sur. Är ganska dålig på att visa hur jävla känslosam man egentligen är, och det gör att man sårar folk...
-
Jag sitter inte ensam, det gör jag verkligen inte, men så som jag tydligen behandlar folk är på fel sätt. Antagligen är det jätteuttjatat det jag gjort, får komma på något annat... Men det känns faktiskt riktigt bra att kunna säga NEJ, även om jag inte menar det. Starkt ord för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0