jag ska visa dem nu, jag ska gömma tårarna

Jag satt hemma hos Erike igår tills klockan va typ 2-3 på natten, och höll på att somna typ 5-6 ggr cx haha - så kom jag hem och la mig och sov när jag kom hem, tror inte att jag någonsin varit så glad över att vara hemma! Cx - Kommer inte att vara i skolan på hela veckan denna gång... va hemma igår, för jag orkade verkligen inte med skolan, så va jag hemma idag för att jag mår skit pga att en person aldrig kommer att kunna ta min hand igen, och så är det studiedagar tills på fredag, men då är det begravning så då tänker jag verkligen inte gå till skolan... - jag är lite offline i humöret just nu, orkar inte med vissa folk, men vissa vet vad det är om när jag går där ifrån, vissa gör det inte, och det är väl lika bra antar jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0