Kla . . . Fär . . . G. . .

Jag hatar hur fel det känns just nu... Hur fan kan jag alltid göra så jävla fel med allt och alla?! SKIIIIT!!
-
Jag ångrar rejält mycke jag gjort här i livet... T.ex. när jag va liten, i Lekis vägde jag typ 34kg, men under lekis åt jag nästan bara chokladflingor, vad det än va, skulle jag ha chokladflingor! Jaa, men efter att man tjockat sig på sånna i typ 2 år så visade sig visst att man gått upp en jävlans mycke! Och det märktes jävligt mkt! Kul att alltid få vara den största tjejen i skolan, Kul att alltid va mobboffret, Kul att bli lämnad av sina vänner och sin familj, KUL ATT ALDRIG FÅ KÄNNA SIG NORMAL! NÄÄE, kan jag verkligen inte säga! Kan ju säga en grej, VAD DU ÄN GÖR, LÅT FAN INTE UNGEN ÄTA SÅNNA DÄR JÄVLA ÄCKLIGA CHOKLAD OCH SOCKER FYLLDA SAKER!!! Jag önskar att min mamma inte bara legat och sovit hela dagarna när jag va liten, och att min pappa inte bara suttit vid datan och aldrig varit hemma. Mina så kallade föräldrar... Jag vill inte ens försöka tro att de är mina riktiga föräldrar... Jag vill inte kalla min mamma för mamma, hon är en Tant i mina ögon... Jag vill inte kalla mina syskon för "mina systrar"... Jag vill inte ens kalla min pappa för pappa längre... Den enda som funnits där i vått och torrt är jag, så jaa, jag kanske koncentrerar mig mer på att jag ska må bra än att andra ska göra det, det kallas självförsvar... Jag har redan blivit krossad och nersmält som en jävla pantburk, äntligen är det någon som vill göra en ny av mig...
-
Jag har mått dåligt till och från under det senaste året. Jag fick nya vänner, blev bättre vän med några, och förstörde det enda som jag kunnat lita på... Jag är en riktig jävla bitch när jag tänker på det... Vem fan väljer sig själv före andra? Jag...
-
Varför får jag aldrig chansen att säga farväl till de jag älskar ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

allting löser sig bara man vill och får sin hjälp / erik

2012-02-01 @ 01:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0