mobil inlägg

Hallå i stugan, hur har ni det? Jag har det iaf skit, säg när jag inte har det då men jaa, det är extra skit just nu... En "släkting" till mig gick bort i förrgår och även om jag både skrattat som F och haft ganska weird så kan jag ju helt ärligt säga att jag legat och storgrinat mitt i natten, eller jaa, det beror ju på när man tycker det är natt... men jaa... - Erike va ju här, så jag kunde inte visa hur jävligt ledsen jag va , vilket visade sig vara ganska jobbigt... Jag menar, hade set varit M, J eller någon annan så visst, låt allting få strömma ut ba, men med en kille, som är helschysst och som visserligen är skitsnäll, nääe, så funkar det inte... jag gick ut mitt i natten och satt mig på trappen, visste inte vart fan jag skulle ta vägen för att avreagera mig...! ;( och jag känner mig jätte taskig för att det inte är fräscht här... och även om jag gjort rent oxh duschat ich städat hela fucking huse så vart man än går är det äckligt!!! - Men jag flyttar snart in i pappas lägenhet, hoppas jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0