In my head

Jag vet inte hur jag ska formulera mig här just nu. Allting känns bara så fel. Jag klarar knappt av att ta mig upp ur sängen på morgonen, och vart jag än är och vad jag än gör så vill jag bara slänga mig över hela rummet och grina sönder... 
 
Det enda som min släkt verkar bry sig om är att jag får en utbildning och att jag klarar skolan, men just nu så klarar jag inte ens av det... 
 
mitt värsta levnadsår var 2010, men 2013 verkar ha blivit snäppet värre... Jag kan börja grina av att kolla på en vägg, så illa har det aldrig varit... Just nu vill jag faktiskt bara gå hem och lägga mig istället för att va här... 

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 / erik

Svar: <3
Melinda Ahlin

2013-10-07 @ 23:40:25
Postat av: Anonym

Emo

2013-12-04 @ 11:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0