Otillräcklig

Just nu så är det inte helt okej med mig. Jag vill kunna lägga mig ner och skrika och grina och gå bärsärkagång över hela Universum ! Och jag vill kunna gå till dendär personen som jag behöver just nu och bara få gråta ut och bli omkramad och klappad på huvudet och få höra att allt kommer bli bra, och jag vet att jag inte är den enda som känner det så... 
 
Fastän det bara är 3 månader kvar tills jag fyller 18 år så ska jag förmodligen att få gå till bup om ett tag, om inte så fåe jag gå direkt till endera vuxenpsyk eller vuxenhab för att få prata ut och lära mig hur man "lever ett normalt liv". 
 
Jag vet inte om jag någonsin kommer att lära mig att kommunicera med mina medmänniskor så som de kommunicerar med varandra, men jag önskar så innerligt att jag någon dag kommer att kunna prata på om allt och inget med mina vänner... Men just nu känns det bara som om jag är ivägen om jag säger något, så det är lika bra att hålla tyst... :/ 
 
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan ju börja att berätta inte skriva här :) hahahaha

2013-10-04 @ 09:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0