Sju sjösjuka sjömän

 
Det får bli en hemmadag idag. Vaknade och hade jätteont i magen så blev tvungen att halvt springa till toaletten! Känner mig spyfärdig och har sura uppstötningar, vilket inte är så kul... Men eftersom att man aldrig får tag i sina föräldrar så fick man ringa och sjukanmäla sig själv... Blev ett långt sms till tanten istället, och hoppas på att hon inte skäller på mig pga att jag är sjuk och inte vill gå till skolan...!
 
Man får göra det bästa av situationen. 
Just nu ligger det en och knorrar bredvid mig, och halvt sparkar mig i ryggen hehe. Men jag måste snart kliva upp, måste städa här i huset och försöka göra något att äta också. 
 
Ching ching !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0