Skjut mä..

Det spelar inte någon roll hur man gör, på något sätt så blir allting bara skit ändå I slutändan.. Just nu är det väl dendär känslan av att va ensam som tagit över min kropp. Jag är orolig och orklös, jag vill inte göra något och jag orkar inte göra något... Allting är bara helt totalt upp och ner, jag vet varken ut eller in... 
 
Och så har jag kärat ner mig totalt, vilket jag vet är så jävla dumt att göra !! Jag känner knappt personen, och det jag vet om denne är nästan bara tragiska saker. Jag blir rent ut sagt ledsen och gråtfärdig när jag tänker på det.
Det spelar inte någon roll vad man gör, allt blir bara skit ändå i slutändan... Och jag är trött på dendär skiten nu...!
 
 

"Some say the eyes are the windows to the soul and heart, can you tell just by looking in them if I'm falling apart ? Can you see that the soul is torn into pieces and that the heart is breaking, can you see the smile that is real and the smile that I'm faking ?"

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0