Faan...

Jag lovade mig själv att jag inte skulle falla för någon, jag lovade mig själv att jag inte skulle klanta mig som jag gör hela tiden, jag lovade mig själv att inte hamna i denhär situationen ! Men faan ta mig för nu är jag här, med uppskrapade knän och med en pistol mot tinningen står jag här, så jävla nerkärad att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Jag vet att det är meningslöst, det har aldrig gått bra hittills för allting bara fuckar upp sig ! Men vad ska man göra när hela ens själ skriker...? Det går inte att rymma ifrån dehär nå mera, bara att acceptera och gå vidare. Vart man hamnar sen det visar sig, jag vet bara att jag kommer gå sönder om jag låter mig fångas. Det har hänt förr och det kan hända igen ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0