Ouch, that hurts

Idag är en såndär deppdag, en sån som gör att man inte vill resa sig från sängen, utan bara ligga där och stirra in i väggen... Jag hatar såna dagar, kan de inte utrotas från jordens yta och aldrig mer komma tillbaka...? 
 
Jag har sovit så jävla dåligt idag. Bara mardröm efter mardröm, när ska det sluta komma mardrömmar igen då ? När jag va liten drömde jag också mardrömmar, då kom det perioder när jag inte ville sova pga vad jag drömde så va tvungen att gå till en kurator i skolan och prata om det... Några månader senare slutade mardrömmarna, men jag orkar då inte med några månader av sånahär drömmar, då kommer dehär deppdagarna bli alldeles för många... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0