ZzzZZzzZz

Jag förstår inte vad som är fel ! Jag älskar att sova, visst är det väldigt trökigt men det är också väldigt skönt ! Men ändå så kan jag inte lyckas somna... Jag är inte så himlans trött heller fastän jag bara sitter inne och inte gör någonting alls ungefär. Har tagit till med drastiska åtgärder för att lyckas bli trött också, men inte somnar jag ändå e! Har lyckats städa rummet, städa upp garderoben och rensat skåpet jag har på mitt rum från en massa onödiga saker... Visst är det väl bra att man fått det gjort, inte så att jag ångrar det, men grejen va ju den att jag skulle bli trött av det så jag kunde gå och lägga mig och få sova... Trodde jag ja, nu sitter jag här ute och kollar på medans solen intar sin plats på himlen. Snart kommer det väl vara så varmt att man inte ens vill veta av solen så lika bra att passa på medans det fortfarande är ganska svalt ute ! 
 
Måste nog börja ta sömntabletter eller något... Men det roliga är att jag aldrig är varken pigg eller speciellt vaken i vanliga fall, speciellt inte i skolan, det är nästan så jag somnar innan jag ens kommit innanför skolområdet... Kanske man ska sätta upp ett tält där och se om man somnar då...? Njaa, helst inte... 
 
"I'm walking on sunshine" or not...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0