Det går framåt

Just nu ser framtiden faktiskt ganska ljus ut ! Det känns som om hela världen vänts upp och ner, men den verkar ha vänt och blivit lite bättre. Trotts att halsen är som den är och illamående kommer och går så längtar jag nästan tills nästa dag kommer nu. Ny dag och nya möjligheter, gäller bara att ta i från tårna och satsa allt på det man vill åstadkomma så kan man göra nästan vad som helst ! 
 
Jag trodde inte att jag skulle klara mig här i livet förr, jag trodde verkligen att jag skulle va död den dag min 18 årsdag var, men här står jag, och nu känner jag mig mer klarsynt än någonsin. Dock har jag brytningsfel på ena ögat men jag ser så klart som är möjligt för att vara jag ! ;)
Jag vet inte om denna känsla av klarsynthet kommer att vara länge men det är lika bra att ta vara på den medans den ännu finns här ! 
 
Så nu tar jag och drar med mig den ner i sängen med August och sover lite, så får man se vad morgondagen har att erbjuda ! :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0